fbpx
Linképítés ingyen: 19 működő módszer ingyenes linkszerzéshez

Linképítés ingyen: 19 működő módszer az ingyenes linképítéshez

Ebben a cikkben összegyűjtöttünk számotokra 19 olyan technikát, módszert, amellyel ingyen építhettek linket a weboldalatok számára. Lesznek közöttük igazán egyszerű linképítési technikák is, amelyeket vétek lenne kihagyni, és olyanok is amelyeket kicsit nehezebb kivitelezni, de cserébe sokkal hasznosabbak, értékesebbek.

Miért fontos a linképítés?

A linképítés kulcsfontosságú eleme a keresőoptimalizálásnak (SEO), amely segít növelni a weboldalad láthatóságát a keresőmotorokban, mint például a Google. A linképítés során létrehozott linkek, amelyek különböző oldalakról a te weboldaladra mutatnak, minőségi “szavazatokként” szolgálnak a weboldalad tartalmára vonatkozólag. Minél több ilyen minőségi link mutat a weboldaladra, annál magasabb helyet foglal el a weboldal a keresési eredmények között. Ezáltal több látogatót vonz a weboldaladra, ami növelheti az ügyfelek számát és a bevételeidet. (Persze ez csak akkor igaz, ha a weboldalad minőségileg és tartalmilag is erős.) Tehát a linképítés nem csupán a weboldalad láthatóságát, forgalmát növeli, hanem hozzájárul a weboldalad üzleti sikeréhez is.

Erre figyeljünk linképítés során

A linképítés során számos tényezőt kell figyelembe venni, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el. Íme néhány kulcsfontosságú szempont, amire érdemes odafigyelni:

A link forrása

A link forrásának minősége nagyon fontos. Egy link, amely egy magas rangú, megbízható weboldalról származik, több linkerőt ad, mint egy alacsony minőségű vagy kevésbé ismert weboldalról származó link.

A link szövege/horgonyszöveg (anchor text)

A link szövege, vagyis az a szöveg, amire a látogatók rákattintanak, szintén fontos szerepet játszik a SEO-ban. A link szövegének tartalmaznia kell a weboldalad kulcsszavait, de kerülni kell a túlzott optimalizálást, mert ez negatívan befolyásolhatja a weboldalad rangsorolását. Azaz a legjobb az, amikor a horgonyszövegek egy része tartalmazza a kulcsszót, egy része pedig nem. Amikor nem tartalmazza a kulcsszót, akkor írjuk a domain/cég/weboldal nevét, vagy kattintásra ösztönző kifejezéseket, például: ide kattintva, itt, kattints ide, még több stb.

A link természetessége

A keresőmotorok előnyben részesítik a természetes módon szerzett vagy természetesnek tűnő linkeket. Ez azt jelenti, hogy a linkeknek organikusan, a tartalom minőségéből adódóan kell(ene) keletkezniük.

Itt fontos megjegyezni, hogy természetesen módon nagyon nehéz linkeket szerezni, egy induló weboldalnak, vagy nem egyedi, innovatív terméket áruló webshopnak szinte lehetetlen is. Amikor már országosan ismert egy cég, weboldal, akkor természetesen tudnak természetes módon linkeket szerezni, de egy induló weboldalnak, vállalkozásnak nagyon nehéz. Így ilyenkor is érdemes a linképítéshez, linkvásárláshoz fordulni, csak törekedni kell arra, hogy az természetesnek hasson, azaz, ha a weboldalra az elmúlt egy évben 0 link épült, akkor ne vásároljunk 100 linket egyik napról a másikra, mert az felettébb gyanús. Ha szeretnél linkeket vásárolni úgy, hogy megmaradjon a természetes jellege, akkor irány a főoldalunk.

A link diverzitása

A bejövő linkeknek változatos forrásokból kell származniuk, beleértve a blogokat, hírportálokat, fórumokat stb. Illetve nagyon fontos, hogy a linkek különböző oldalakról származzanak, minél több különböző forrásból hivatkoznak ránk, annál hitelesebbek leszünk a keresők szemében. Ez a diverzitás pozitívan befolyásolja a weboldal rangsorolását.

A link kontextusa

A linknek relevánsnak kell lennie a tartalommal, amibe be van ágyazva. Például, ha egy weboldal a kutyák gondozásával foglalkozik, akkor a linknek is ehhez a témához kell kapcsolódnia. Így lehet, hogy egy gyengébbnek mondható oldal (kevesebb látogató, kisebb DA/DR/TF értékek) többet ér számunkra, csak azért, mert releváns a mi oldalunkra nézve, mint egy nagyobb, de tartalomban hozzánk nem illeszkedő oldal.

Az oldal mutatói

Az oldal mutatói is sokat tudnak számítani, de itt inkább több mérőszámot együttesen érdemes figyelni, mint sem külön-külön.

Az egyik ilyen legfontosabb mérőszám a forgalom, a látogatottság. Ehhez még érdemes hozzávenni a DA értéket, amely egy oldal erősségét próbálja megbecsülni. A Domain Authority-nál (DA) minél magasabb az érték, annál erősebbnek tekinthető az oldal. Hasonló mérőszámok a DR és a TF is, ezeknél is a magasabb érték jobbnak mondható. Amire még érdemes ránézni, az a Spam Score, törekedjünk rá, hogy az oldal, amely ránk mutató linket helyez el az oldalán, minél kisebb Spam Score értékkel rendelkezzen.

Linkmarketing (linképítés más szóval) során lesznek olyan oldalak, amelyeknél erősebb lesz a forgalom, de kisebb a DA, lesznek olyanok, ahol erősebb a DA, de magasabb a Spam Score, arra kell törekedni, hogy ezen értékek figyelembe vételével próbáljuk meg a lehető legértékesebb linkeket kiválasztani az oldalunk számára.

Ingyenes linképítési módszerek

Bár vannak, akik úgy gondolják, hogy kevés ingyenes lehetőség van, és ami van, az sem ér sokat, de ez nem igaz. Egy kezdő weboldal esetében, ahol nincs komoly verseny az ingyenes linképítés is tud eredményeket elérni. Persze nagyobb versenyben, vagy ott ahol van konkurencia is, ott már szükség lehet fizetős linképítésre is, de ott is jó lehet a kezdetekben, vagy kiegészítésként a fizetős linkek mellé. Ha az ingyenes linkek mellé szeretnél egy kicsit komolyabb linképítést is végezni, mert nagy a verseny a szegmensedben, vagy szeretnél jobb eredményeket hamarabb elérni, akkor nézd meg a főoldalunkat.

Még mielőtt konkrétan rátérnénk a listára, engedjetek meg pár jó tanácsot. Itt is tartsuk szem előtt a fenti tanácsokat: figyeljük a relevanciát, a látogatottságot, a DA értéket és a Spam Score-t. Illetve törekedjünk arra, hogy ne spameljünk, azaz mindenhol az legyen az elsődleges szempont, hogy értékes tartalmat, tudásanyagot nyújtsunk, ne az, hogy beerőszakoljuk a weboldalunk linkjét valahova.

Most, hogy tudjuk az alapokat és tudjuk, hogy mire kell odafigyelnünk a linképítés során, képesek vagyunk megítélni, hogy az alábbi ingyenes linképítési lehetőségek közül melyiket érdemes kihasználnunk.

Linkcsere

Íme az első szereplő a listán, a linkcsere. Nem állítjuk, hogy ezt a legkönnyebb megvalósítani, de talán ez a leghatásosabb ingyenes linképítési módszer.

A linkcsere azt jelenti, hogy potenciális „partnereket” keresünk, akikkel összefogva meglinkeljük egymást a saját oldalunkról. Ez általában úgy történik, hogy mind a két fél ír egy cikket, amelyben hivatkozik saját magára, az elkészült cikkeket pedig a másik fél oldalán kell közzé tenni. Így a linkcsere mindkét résztvevője kap egy linket a másik oldaláról.

Ennél a megoldásnál is figyelni kell rá, hogy olyan partnereket próbáljunk keresni, akik relevánsak ránk nézve. Mivel a konkurenciát nem akarjuk erősíteni, és feltehetőleg ő sem akar minket, így érdemes kicsit kiszélesíteni a témaköröket. Például, ha van egy telefonos alkalmazásokkal foglalkozó oldalad, akkor nyugodtan szerezhetsz linkeket telefonos, számítógépes, elektronikai eszközökkel foglalkozó oldalakról.

De még kicsit távolabbi témákból is szerezhetsz partnereket, ha megvan a kapcsolódási pont, ezért nagyon fontos, hogy minőségi cikkeket írjatok egymás oldalára, hogy a Google valóban elhiggye, hogy természetes linképítésről van szó. Például egy egészségügyi oldal számára írhatsz cikket egészségügyi applikációk témában.

Még két dolgot érdemes megemlíteni, ha a feleknek több weboldaluk van, akkor célszerűbb, ha nem azonos oldalak mutatnak egymásra, hanem például a te linkelsz a partner első oldalára, a te első oldaladról, a partnered linkel a te második oldaladra az ő második oldaláról, így is kicsit természetesebbnek hat. A másik dolog, amit még érdemes figyelembe venni, az a linkcsere csúsztatott végrehajtása, nincs semmi gond, ha a linkek megjelenése között eltelik pár nap vagy hét, sokkal természetesebbnek hat.

Vendégblogolás

A vendégblogolás és a linkcsere között nagy az áthallás, mert igazából csak annyiban különbözik a két dolog, hogy vendégblogolás esetén nem kell viszontlinket adnunk a másik fél számára. Mi készítjük a tartalmat, a másik fél pedig kihelyezi, de ehhez extrém jó minőségű tartalom készítésére van szükség, hogy a másik félnek megérje kirakni viszontlink nélkül.

Ezen ingyenes módszer alkalmazásához olyan weboldalakat kell keresnünk, akik lehetőséget biztosítanak a vendégblogolásra. A keresést az előző módszerhez hasonlóan valósíthatjuk meg, használjuk a keresőt hasonló weboldalak felkutatására, ha találtunk megfelelőt, akkor vegyük fel velük a kapcsolatot és kérdezzük meg őket, hogy nyitottak lennének-e egy vendégblogolásra. Alternatív módszerként írjuk be a keresőbe, hogy „küldj be cikket” vagy valami hasonlót és a kilistázott oldalak közül válasszuk ki a legmegfelelőbbet.

Wikipédia

Azt mindenki tudja, hogy a Wikipédia linkek nagyon értékesek, de sokan úgy gondolják, hogy rendkívül nehéz linket szerezni onnan, szerencsére ez a valóságban nem igaz.

image 3

Három dolgot tehetünk a Wikipédiás linkszerzés érdekében:

  • Keressünk egy olyan témát, amiről még nincs a Wikipédián és írjuk meg, a források között tüntessük fel magunkat.
  • Bővítsünk jelentős mértékben egy tartalmat és tüntessük fel magunkat a források között.
  • Keressünk törött, már nem élő linkeket Wikipédia cikkekben, és ha találtunk olyat, amelyhez van illeszkedő tartalmunk, akkor linkeljük meg magunkat. Ha nincs ilyen tartalmunk és témába vág, akkor készíthetünk egy cikket rá. (A törött linkek ellenőrzésére használhatjuk ezt a böngészőbővítményt.)

Mind a három opció esetén fontos kiemelnünk, hogy csak olyan linket adjunk meg forrásként, amely valóban releváns és érdemi.

Linkkatalógusok

Sokszor lehetetett már hallani, hogy a linkkatalógusok halottak, ami részben igaz is, mert fénykorukhoz képest már tényleg csak halványan pislákolnak, míg anno jelentős eredményeket lehetett elérni csak linkkatalógusokkal, ma már ez nem lehetséges. Főleg úgy, hogy a linkkatalógusok nagy része vagy lehúzta a rolót vagy nem elég erős ahhoz, hogy valódi linkerőt adjon át.

Ha linkkatalógusba küldenénk be a tartalmunkat, akkor ellenőrizzük a forgalmát, DA értékét és Spam Score-ját, ha nincs valós forgalma vagy magas a spam értéke, akkor inkább hanyagoljuk.

Hogy konkrét linkkatalógust is ajánljunk, ami még ér valamit: lap.hu. A nagy forgalma miatt nem csak az oldalunk linkerejét fogja erősíteni, de még látogatókat is vihet az oldalunkra.

Partnerek, beszállítók, viszonteladók

Ezen megoldás leginkább webshopok esetében működik, mert ők dolgoznak együtt partnerekkel, beszállítókkal, viszonteladókkal. Kérjük meg őket, hogy adjanak linket az oldalunk számára, legyen szó akár cikkről, akár termékoldali linkről, akár főoldali márkaemlítésről, minden link számít.

Ha nincs webshopod, de például szolgáltatásod van, és vannak partnereid, akkor velük is megteheted ugyanezt.

Ha egyik sem igaz rád, akkor nézz körül a barátaid, ismerőseid körül, ha valakinek van weboldala és releváns számodra, akkor kérj tőle egy linket.

Bár a Wikipédiás linképítésnél már részben említettük, de a törött linkek javítását, helyreállítását nem csak a Wikipédián alkalmazhatjuk. Keressünk számunkra releváns tartalmakat és vizsgáljuk meg, hogy a cikkben, weboldalon vannak-e olyan hivatkozások, amely már nem élnek, azaz törölték azt a weboldalt, amelyre mutatnak.

Ha találtunk ilyet, akkor keressünk egy olyan cikket az oldalunkon, amelyik megegyezik a törött linkével és ajánljuk be a weboldal készítőjének. Hívjuk fel a figyelmét, hogy láttuk, hogy a XY cikkében egy törött link van, de mi tudunk ajánlani a helyére egyet.

image

Ehhez is használhatjuk a fent említett bővítményt.

Közösségi média

Bár a közösségi médiás linkek nem adnak át akkora linkerőt, mint a fent említett módszerek, de a keresők szemében mindenképp pozitív szignálnak számít, ha azt látják, hogy a közösségi médiában is aktívak vagyunk.

Nem kell a világ összes közösségi portáljára beregisztrálni, de az alábbiak közül próbáljuk kiválasztani azokat, ahol a közönségünk a legaktívabb:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube

Készítsünk ezen oldalak közül néhányon profilt, adjuk meg a weboldalunkat a profilunkon, ha tudunk akkor posztoljunk rendszeresen, amelyek közé néha a weboldalunk linkjét is betehetjük.

Pinterest

A Pinterestet azért szedtük külön, mert erről az oldalról nagyon sokan megfeledkeznek, vagy egyszerűen nem veszik számításba.

A Pinterest valójában egy vizuális keresőmotor, ami a felhasználók egy részének az elsődleges keresőmotorja, ami azt jelenti, hogy nem a Google-ben vagy a Bing-en keresnek, hanem itt. Így érdemes a Pinterest-re is tartalmat gyártanunk vagy néhány érdekesebb, vizuális tartalmunkat megosztani, mert nem csak értékes linket kaphatunk az oldalról, hanem forgalmat is.

image 5

És még arra is van lehetőségünk, hogy minden tartalmunkat automatikusan publikáljuk a Pinterestre egy RSS feed segítségével.

Cikkbeküldő oldalak, híraggregátorok

A cikkbeküldő oldalak olyan weboldalak, ahol a felhasználók saját cikkeket tölthetnek fel és oszthatnak meg az olvasókkal. Magyar viszonylatban kevesebb, de nemzetközi piacon számos ilyen oldal található. Magyar piacon a propeller.hu az egyik legértékesebb oldal, ahová egy rövid kivonatot küldhetsz be a saját cikkedből, illetve a hogyankell.hu, amelyen egy teljes útmutatót, magyarázó cikket is közzétehetsz.

A híraggregátorok olyan weboldalak, amelyek összegyűjtik a híreket és más tartalmakat különböző forrásokból, és egy helyen jelenítik meg őket a felhasználók számára. Azonban ezeken az oldalakon általában nehezebb megjelenni, mint egy cikkbeküldő oldalon, de érdemes felkeresni többet is, ha rendszeresen gyártunk tartalmat.

Márkaemlítések linkekké alakítása

Vannak olyan esetek, amikor megemlítik a márkánkat, weboldalunkat, személyünket egy weboldalon, de elfelejtenek linket adni hozzá. Szerencsére ezeket a világ legegyszerűbb dolga linkekké alakítani. Egyetlen hátránya, hogy ehhez már eléggé haladó szinten kell járnunk, hogy beszéljenek rólunk az interneten.

image 1

Na de nézzük a konkrét lépéseket:

  1. Menjünk fel a Google Alerts/Értesítő oldalára, elérhetősége itt: google.hu/alerts
  2. Vegyünk fel egy új értesítőt, ide írjuk be a márkánk nevét, a weboldalunkat vagy a saját nevünket, azaz azt, amit figyelni szeretnénk.
  3. Ha a rendszer értesítőt küld, akkor ellenőrizzük, hogy kaptunk-e linket az oldalról.
  4. Ha nem kaptunk linket, írjunk a cikk szerzőjének vagy a weboldal üzemeltetőjének emailben.

Mivel ezekben a cikkekben megemlítenek minket, így általában linket is szoktak adni utólag.

Fórum linkek

Bár arról is lehet vitatkozni, hogy mennyit ér egy fórumlink, de azt mondhatjuk, hogy a fórumlinkek pozitív felhasználói visszajelzéseknek számítanak. Főleg, ha nem tömegesen és spamszerűen szerezzük őket.

Keressünk számunkra releváns, értékes fórumokat, szerencsére ebből a szempontból jól állunk Magyarországon. Íme pár értékes magyar fórum:

És még számos aktív és látogatott fórum van ezeken kívül is. Fontos, hogy nem kell minden válaszba beleerőszakolnunk a saját weboldalunk hivatkozását. Ha van olyan kérdés, amire tényleg megoldást nyújt az oldalunk, akkor persze nyugodtan hivatkozzuk meg, de ha valaki kutyákról tesz fel kérdést, akkor ne linkeljük be a traktorokról szóló oldalunkat. Fontos, hogy a válaszunk mindig érdemi és informatív legyen, ne spameljünk.

Illetve egy fórumról bőven elég egy link, nem kell minden témába beleerőltetnünk a saját oldalunkat. Illetve ajánlott néhány kérdésre úgy is válaszolni, hogy nem helyezzük el bennünk a linkünket, ezzel egyrészt valamit visszaadunk a fórumnak, másrészt természetesebb lesz.

Sajtóközlemények kiküldése

A sajtóközleményes linképítés is egy nagyszerű ingyenes módszer, amihez mindössze annyira van szükségünk, hogy keresünk egy olyan témát, ami érdekes, aktuális és még nem feldolgozott Magyarországon.

Ha megvan a téma, akkor írunk belőle egy kiváló, informatív cikket, amelyet kiküldünk újságíróknak. Ehhez témába vágó híroldalakat kell keresnünk, ahonnan ki kell gyűjtenünk a főszerkesztő vagy újságíró email címét. Gyűjtsünk össze minimum 15-20 ilyen email címet és küldjük el nekik a sajtóközleményt, amely tartalmaz egy ránk mutató hivatkozást. Azért szükséges minél több szerkesztőségnek elküldeni, mert biztosan lesznek olyanok, akik nem fogják közzétenni a tartalmat, minél több hírportál kapja meg, annál nagyobb rá az esély, hogy a sajtóközlemény kikerüljön.

Ismét fontos megjegyezni, hogy a szerkesztők csak akkor fogják megosztani a tartalmat, ha az új, releváns és tényleg értékes. Ha egy ilyen sajtóközlemény egy ismertebb oldalra kikerül, akkor valószínű, hogy más portál is átveszi, így a megtérülés sokkal nagyobb lehet, mint egyéb esetekben.

Linképítés kommentekben

Ez valamennyire hasonlít a fórumos linkszerzésre, de itt elsősorban olyan weboldalakra kell gondolni, ahol van lehetőség kommentek hagyására. Keressünk olyan cikkeket, amelyek relevánsak számunkra és lehet kommentet hagyni.

Itt is a korábbi feltételek a mérvadóak, csak ahhoz szóljunk hozzá, amihez értünk, ne spameljünk.

Hasonló eljárás a törött link helyreállításához, olyan tartalmakat kell keresnünk, amelyekhez van kapcsolódó tartalmunk. Ha találunk ilyen tartalmakat és nincs benne olyan link, amely értékes az olvasó számára, akkor írjunk a szerzőnek és ajánljuk be a saját weboldalunkat.

A cikk szerzőjének érveljünk azzal, hogy a link elhelyezésével ő is jól jár, hiszen ezzel értékesebbé válik a cikke, így a Google is jobban fogja szeretni.

Linkszerzés tartalommal, infografikával

Ez tulajdonképpen a természetes linképítés definíciója, olyan tartalmakat kell gyártanunk, amelyek idővel hivatkozási alapok lesznek, így a később gyártott cikkekhez felhasználhatják a miénket hivatkozásként.

Hogy szívesebben hivatkozzák a tartalmainkat érdemes jó minőségű képeket, részletes táblázatokat és infografikákat készítenünk, így aki átveszi ezeket az adatokat, jó eséllyel linket is ad számunkra.

Képkereséses linképítés

Ezt a módszert a keresőoptimalizálásban gyakran hívják fordított képkeresés linképítésnek is. A lényege annyi, hogy ha vannak saját gyártású képeink, akkor a keresőben ellenőrizni tudjuk, hogy nem-e vette át azt más. Ha valaki átvette, de nem hivatkozott ránk, akkor megkérjük, hogy tegye meg.

image 2

Ehhez a Google keresőjét kell használnunk, ahol a jobbszélső kis fényképezőgép ikonra kell kattintanunk, majd feltöltenünk az ellenőrizni kívánt képünket. A kereső egyből listázza azokat az oldalakat, ahol a mi képünket, vagy a miénkhez hasonló képeket talált. Ha megvannak azok a képek, amelyek tényleg hozzánk tartoznak, akkor meg kell néznünk a tartalmat, hogy van-e benne ránk mutató link. Ha nincs, akkor írnunk kell a szerzőnek vagy a weboldal üzemeltetőjének, hogy a kép használatáért szeretnénk egy linket kérni cserébe.

Helyi lapok

Ha helyi kötődésű weboldalt, vállalkozást üzemeltetünk, akkor érdemes felkeresnünk a szolgáltatásunkhoz köthető helyi lapokat, legyen szó városi vagy megyei lapokról, akik ha nem túl nagyra nőtt újságok, akkor általában érdeklődéssel fogadják a helyi vállalkozókat.

Ha kis kapacitással működő lapról van szó, akkor az is lehet, hogy nem ők írják meg a cikket rólad, hanem magadnak kell megírnod és eljuttatnod nekik, ekkor részletesen mutasd be tevékenységed és hagyj egy magadra mutató linket.

Versenytársak linkelemzése

Bár ez egy nagyon kiváló és eredményes módszer, de a végére maradt listánknak a komplexitása és időigényessége miatt.

Ehhez először is össze kell gyűjtenünk a konkurenciáinkat, majd egy szoftver segítségével ki kell elemeznünk a linkprofiljukat. Ehhez ingyenessége miatt a SEO Spyglass-t ajánljuk, amelyet letöltés után használhatunk is.

seo spyglass

Nincs más dolgunk, mint elindítani a programot, majd begépelni a konkurensünk weboldalának címét, majd bal oldalt a „Backlinks” feliratra kattintva a program kis feldolgozás után feldobja a konkurensre mutató linkeket, ezeket egyesével manuálisan ki kell elemeznünk, hogy van-e köztük olyan, ahonnan ingyen lehet linket szerezni, de mi még nem tettük meg.

Szakértővé válás

Talán az egyik legnehezebb módszer a szakértővé válás. Érjük el, hogy szakértőként tekintsenek ránk egy adott témában, és adjunk interjút, nyilatkozatot, véleményt különböző weboldalak számára, akiktől cserébe linket kérünk. Nem muszáj arra várni, hogy ők keressenek fel minket, mi is kereshetünk portálokat, akiknek elmondjuk, hogy szakértői vagyunk a területnek és szívesen adunk ingyenes interjút, véleményt vagy tanácsot.

Külföldi weboldalak esetében használható a HARO, azaz a Help a Reporter, amelynek pont az a célja, hogy összekösse a szakértőket és az újságírókat.

Végszó

Ezennel a cikkünk végére érkeztünk, amely igen hosszú lett, de arra törekedtünk, hogy semmi sem maradjon ki belőle, így nem lehetett rövidebbre fogni. Reméljük, hogy sikerült segítenünk és sikerül pár értékes ingyenes linket szerezned, hogy javítsd a linkprofilod és fellendítsd a SEO eredményeid. Ha esetleg úgy gondolod, hogy az ingyenes megoldások kevesek számodra, vagy szeretnéd megtámogatni az oldalad pár erősebb linkkel, akkor nézz körül a főoldalunkon.

Állítsd össze a saját linképítési csomagod

Építs valódi minőségi linkeket, nálunk a DA érték mellé valós, organikus forgalom is társul. Mi nem kényszerítünk bele különböző csomagok vásárlásába, állítsd össze a saját linképítési csomagod úgy, ahogy te akarod. Már a rendelés során látod, hogy végül mennyit kell fizetned.